نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: نظر شما در این باره چیست؟ آیا بوتان کوتاهی نکرده است؟

رأی دهندگان
58. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بوتان بی تعهد است و فقط به فکر فروش و سود بیشتر می باشد.

    36 62.07%
  • بوتان مقصر نیست و این موضوع اتفاقی بیشتر نبوده است.

    3 5.17%
  • بوتان باید در این باره توضیح بدهد.

    18 31.03%
  • بوتان از این اتهام مبرا است.

    1 1.72%
صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از 11 به 20 از 69
Like Tree62Likes

موضوع: پکیج های دیواری شوفاژ بوتان را دور بیندازید! نو بخرید

  1. #1

    تاریخ عضویت
    May 2011
    رشته تحصیلی
    تاسیسات
    نوشته ها
    311
    نوشته های وبلاگ
    80

    Question پکیج های دیواری شوفاژ بوتان را دور بیندازید! نو بخرید

    دوستان سلام

    یکی از دوستان من پکیج گرمایشی بوتان مدل bl220 داره که گویا روز جمعه 16 دیماه 90 ترانس جرقه یا به اصطلاح خود بوتانیا بورد جرقه زنش میسوزه. از اون روز تا امروز که دوشنبه است به 14 جا مراجعه کردم یا زنگ زدم و همه نمایندگی های فروش قطعات بوتان و دفتر خدمات پس از فروش و جاهایی که اونا معرفی کردند رو زیرپاگذاشتم یا تلفنی تماس گرفتم! جالبه که هیچ کس این قطعه رو نداره و میگن که این پکیج قدیمی شده. در صورتی که این مدل پکیج خیلی وقت نیست که از گردونه تولید خارج شده ولی شرکت بوتان هیچ تعهدی نسبت به تامین قطعات پکیجش نداره!!

    واقعا جای تاسفه که وقت فروش دستگاه انقدر محترمانه برخورد می کنن و موقع خدمات انقدر بی احترام!
    تازه مهمترین قسمت این خبر اونه که طرف از خدمات پس از فروش بوتان اومده و گفته این هیچ راهی نداره و پکیج شما 20 تومن بیشتر نمی ارزه! نباید درستش کنید. باید یکی دیگه بخرید و کاتالوگ انتخاب محصول بهشون داده.

    دوستان این موضوع خیلی داغه و به نظر من یک افتضاح علنیه که در کشور ما نمود داره. باید دید جواب مدیران و همکاران شرکت بوتان به این مسئله چیه؟
    و آیا واقعا این اتفاق فقط یک اتفاق بوده؟
    یا اینکه مثلا این رفیق ما دروغ گفته؟
    دوست داریم به ما بگن تکلیف خانوارهایی که این دستگاه و خریدن چیه و اگر یه قطعه 2 هزارتومنی دستگاه شون خراب بشه باید اون دستگاه و 20 هزار تومن به نماینده بوتان بفروشن و برن یه دستگاه نو رو با مبلغ 950 هزار تومن به بالا تهیه کنن؟
    کی پاسخ میده که منابع ملی این طور اصراف میشه و پول از جیب مردم به یغما میره؟ لطفا نظرات رو ثبت کنید.
    ویرایش توسط SAMI : 12-01-23 در ساعت 07:41 AM
    HvacPortal, harati, hvacposter و 11 نفر دیگر این مطلب را پسندیده اند.
    همه قدقد می کنند، اما کیست که هنوز بخواهد خاموش در لانه بنشیند و تخم ها را بپرورد؟

  2. # ADS
    تبلیغات در مدار
    تاریخ عضویت
    همیشه
    نوشته ها
    بسیار
    دوره تخصصی طراحی سردخانه آمونیاکی - 8 مرداد ماه 93

    دوره تخصصی آموزش چیلر تراکمی - 8 مرداد ماه 93

    دوره تخصصی بویلر و مشعل های صنعتی - 16 مرداد ماه 93

    دوره تخصصی چیلر جذبی - 22 مرداد ماه 93
     

  3. #11

    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    رشته تحصیلی
    تاسیسات
    نوشته ها
    598
    نوشته های وبلاگ
    243

    پاسخ : پکیج های دیواری شوفاژ بوتان را دور بیندازید! نو بخرید

    از مدیران محترم درخواست می کنم یه راهکار برای این عزیز اعلام کنن تا مشکلش حل بشه. به نظرم بوتان هیچ مسئولیتی در این باره نداره و حداقل نمیاد حتی یه راهنمایی بده

  4. #12

    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    2

    پاسخ : پکیج های دیواری شوفاژ بوتان را دور بیندازید! نو بخرید

    سلام دوستان، من مدت زياديه پكيج بوتان دارم و اگرچه از اون قديمياشه ولي راضي بودم، برادرم جديداشو گرفته 4 سال پيش و خيلي راضيه، اين بلا يه بار سر خود من اومده دستگاه خراب شد و من رفتم سراغ سرويسكار كه باهام دولاپهنا حساب كرد و كارم هم راه نيفتاد ولي بعدا فهميدم طرف اصلا سرويسكار شركت نبوده و سرم كلاه گشادي رفته، از اون به بعد با شماره خدمات مركزي بوتان تماس ميگيرم كه متاسفانه الان يادم نيست چنده و هر بار سرويس دهي عالي بوده، شما هم شماره بوتانو از 118 بگيرين و مشكل رو به خودشون بگين. موفق باشيد

  5. #13

    تاریخ عضویت
    May 2011
    رشته تحصیلی
    تاسیسات
    نوشته ها
    224
    نوشته های وبلاگ
    18

    پاسخ : پکیج های دیواری شوفاژ بوتان را دور بیندازید! نو بخرید

    با سلام.

    دوست عزیز اگر مشکل ترانس جرقه است و جرقه زن تو بازار موجود نیست این راهکار ساده ای داره..
    اگر چه مجبورید یه کم بیشتر خرج کنید ولی کافیه که بخش هایی از سیستم رو تعویض کنید. اصلا لازم نیست شما دستگاهتون رو دور بندازید یا به مبلغ 20 هزار تومن بفروشید! شما یک برنر سالم، شیر برقی سالم، پمپ سالم، منبع انبساط سالم، بدنه سالم، مبدل cbe سالم و سایر قطعات سالم رو در اختیار دارید و مشکلتون فقط جرقه است. یعنی اتوماسیون دستگاه با مشکل مواجه شده.
    به عبارت دیگه در حال حاضر فقط با یک کمک دستی به دستگاهتون (یعنی نقش جرقه زن رو مثلا به وسیله یک فندک دستی اجرا کنید) پکیج به طور قطع روشن میشه و مشکلی نیست تا زمانی که به دمای ست پاینت برسه و بعد قطع میکنه و دفعه بعد که بعد از دیفرنشیل تنظیمی خواست روشن بشه دوباره نیاز به جرقه زن هست... الی آخر

    راهکار اول:
    شما می تونید برنر رو عوض کنید و از برنر شمعک دار استفاده کنید که توبازار هم هست که در این صورت باید سیم کشی و بورد کنترل (رله کنترل) مشعل رو هم عوض کنید تا پیش فرض اینترلاک ترانس جرقه حذف بشه.

    راهکار دوم:
    شما می تونید از ترانس جرقه های 2 تکه جدید بوتان استفاده کنید که 220 ولت هستن و مال شما 12 ولت بوده بنابراین باید باز هم بورد کنترل (رله کنترل) و سیم کشی اون رو عوض کنید.

    هر کدوم از این دو راه شما رو به نتیجه میرسونه و نیازی نیست نه دستگاه و عوض کنید و نه نگران چیزی باشید. جرقه زنش حدود 10 هزار تومن هست، سیم کشی اون حدود 7-8 هزار تومن باید باشه و بورد کنترلش هم حدود 30 هزار تومن که البته قیمت ها رو می تونید از نمایندگی های فروش بگیرید.

    برای تهیه اش هم می تونید به پاساژ مهستان (م انقلاب - ابتدای کارگر جنوبی - آقای فلاحی) یا خ پیروزی - چهارصد دستگاه - آقای احرابی و .. مراجعه کنید. شماره خدمات پس از فروش بوتان هم 51011 هست. اما بدک نبود خود آقایون بوتانی هم اینجا پستی می فرستادن تا بدنیم حد اقل براشون مهمه نظرات دیگران در موردشون چی هست!

    با درود فراوان
    طراحی و مشاوره، تامین تجهیزات، نظارت و اجرا، تعمیر و نگهداری، بهینه سازی انرژی، هوشمند سازی ساختمان، گرمایش و سرمایش، تهویه مطبوع، موتورخانه، ممیزی انرژیمشاهده لینک ها پس از عضویت رایگانتهران - خيابان مفتح جنوبی - نرسیده به طالقانی - کوچه عطارد - پلاک 12 - واحد 15 تلفن: 88340230 - 61 25 8831 - 94 34 8886
    مشاهده لینک ها پس از عضویت رایگان


  6. #14

    تاریخ عضویت
    May 2011
    رشته تحصیلی
    تاسیسات
    نوشته ها
    311
    نوشته های وبلاگ
    80

    پاسخ : پکیج های دیواری شوفاژ بوتان را دور بیندازید! نو بخرید

    متشکرم.
    این کار رو کردم. متاسفانه بورد جدیدی که خریدم دادم سرویس کار خود بوتان اومد نصب کرد. یک نصف روز کار کرد و بعدش از کار افتاد. زنگ زدم سرویس کاره دوباره یک روز بعدش اومد.. میگه بورد نویی که خریدم اشکال داره. بعد زنگ زدم به فروشنده میگه ما نمیتونیم ازتون قبول کنیم.. به خود بوتان (51011) زنگ زدم میگه اصلا به ما ربطی نداره خودت میدونی با اون فروشنده قطعه. راستی قطعه رو از فلاحی خریدم.
    سرویسکاره هم قبول نمیکنه! فلاحی هم قبول نمی کنه! بوتان هم قبول نمیکنه! پدر صاحب ما رو در آوردن. دیشب 85000 تومان پول دادم. 30 تا به سرویسکار، 55تا بابت قطعات که فقط 38 تومن پول بوردش و دادم. حالا می گه اگر خود سرویسکارمون قطعه رو خریده باشه برات بیاره خودش مسئوله چون خودت خریدی باید خودت پس بدی! قطعه فروش هم که پس نمی گیره...
    سرویسکارم قطعه رو آکبند از من تحویل گرفته نصب کرده.. یعنی من حتی مهر پلمپ قطعه رو باز نکردم.! واوبلایی شده. 10 شبه دارم تو سرما می خوابم. یک هفته است حموم نرفتم.
    لعنت بر باعث و بانیش..
    همه قدقد می کنند، اما کیست که هنوز بخواهد خاموش در لانه بنشیند و تخم ها را بپرورد؟

  7. #15

    تاریخ عضویت
    May 2011
    رشته تحصیلی
    مکلنیک سیالات
    نوشته ها
    172
    نوشته های وبلاگ
    40

    پاسخ : پکیج های دیواری شوفاژ بوتان را دور بیندازید! نو بخرید

    واقعا این دیگه خیلی غیر قابل تحمله!

    بابا انصافم خوب چیزیه. دوستان به نظر من تحریم بوتان و اطلاع رسانی درباره این موضوع به دیگران به صورت گسترده می تونه خیلی مفید و موثر باشه. هر کدوم از بچه ها تو دانشگاه خودشونن به بچه های تاسیسات و مکانیک اطلاع بدن. یا اونها رو به این لینک بفرستن تا خودشون بیان و قضاوت کنن. دوستان سرویسکار که تو فروم هستن به مشتری ها خبر بدن که گول تبلیغات پر زرق و برق این کلاهبردارا رو ننخورن!
    دوستان دیگه هم با ارسال انبوه ایمیل به همکاران دیگه خبر بدن تا اینن خبر دهان به دهان به گوش آقایون برسه. معلوم ننیست از چی می ترسن که حتی یه عذرخواهی هم اینجا ننکردن و نظر ندادن. شرم آوره که یک شرکتی اینقدر بد با یک موضوعی روبرو بشه و نتونه از خودش حتی دفاع کنه
    دست خود را یک دقیقه روی اجاق داغ بگذارید، به نظرتان یک ساعت خواهد آمد. یک ساعت در کنار دختری زیبا بنشینید، به نظرتان یک دقیقه خواهد آمد؛ این یعنی "نسبیت".

  8. #16

    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    رشته تحصیلی
    تاسیسات
    نوشته ها
    598
    نوشته های وبلاگ
    243

    پاسخ : پکیج های دیواری شوفاژ بوتان را دور بیندازید! نو بخرید

    بله من هم با تحریم موافقم. بهترین راهکار همینه که اطلاع رسانی کنیم مردم عزیزمون تو چاه نیفتند. بوتان فقط بلده تو نمایشگاه ها غرفه های متری راه بندازه و از این طریق عوامفریبی کنه! واقعا که جای تاسف داره

  9. #17

    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    شهر تهران
    رشته تحصیلی
    تاسیسات
    علاقه مندی
    انرژی، تاسیسات تهویه مطبوع
    نوشته ها
    1,656
    نوشته های وبلاگ
    367

    پاسخ : پکیج های دیواری شوفاژ بوتان را دور بیندازید! نو بخرید

    درود
    دوست عزیز خوب این حق شماست که قطعه رو بتونید با گارانتی دریافت کنید. قطعات الکترونیکی مثل بورد ایرانی هستند و معمولا به صورت سری کاری ساخته می شوند. حتما امکان داره که یکی بین 10 تاش ایراد داشته باشه.
    مگه شما هنگام خرید قطعه رو تست کردید؟ مگه با اطمینان به مهر و پلمپ شرکت از فروشنده تحویل نگرفتید؟ مگه همونطور دست نخورده به سرویسکار تحویل ندادید؟ پس دیگه چه مشکلی هست از جانب شما؟ چرا شما باید خسارت قطعه ای رو بدید که خراب تحویل گرفتید و بابتش قریب به 40 هزار تومان پول دادید؟ شما چه نقش احتمالی در تخریب این قطعه می تونستید داشته باشید؟
    مسئولین محترم بوتان هر چه سریعتر پاسخ بدن.
    سپاس
    پورتال مهندسان تاسیسات ایران، قوی تر از همیشه همراه شما

  10. #18

    تاریخ عضویت
    May 2011
    رشته تحصیلی
    تاسیسات
    نوشته ها
    311
    نوشته های وبلاگ
    80

    پاسخ : پکیج های دیواری شوفاژ بوتان را دور بیندازید! نو بخرید

    سلام. چرا بابا زیر بار نرفتن. آخرشم مجبور شدم 38 تومن دیگه بدم یکی بخرم. بورد و عوض کرد درست شد. دوستان ظاهرا سیم کشی و نقشه برقی بوردهای کنترل جدید بی ال 220 فرق می کنه و با قبلش متفاوت شده.. کسی هست که هر دو نقشه رو داشته باشه من سر در نیاوردم سرویسکاره چه کار کرد... البته بیشتر بورد جدیدش مد نظرم هست. ممنون. می خوام حد اقل بدونم طرف درست کارم و انجام داده یا نه؟ من از دست بوتانن شکایت دارم. واقعا بی مسئولیت هستن.
    همه قدقد می کنند، اما کیست که هنوز بخواهد خاموش در لانه بنشیند و تخم ها را بپرورد؟

  11. #19

    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    نوشته ها
    2

    پاسخ : پکیج های دیواری شوفاژ بوتان را دور بیندازید! نو بخرید

    سلام به همه دوستان
    تو اين مملكت ما خيلي جاي تاسف داريم، اين از وضعيت فرهنگمون، اين از ملي گراييمون، اين از سكه و دلارمون! و اين هم از رفتارمون در يك وبلاگ تخصصي! قاعدتا تعدادي مهندس هستيم كه به جاي راهنمايي براي حل مشكل اين فرد(غير از يكي دو مورد) بيشترين تلاش را براي تخريب يك شخصيت حقوقي غايب انجام ميديم، انگار فقط صنعت كشورمونو نشونه گرفتيم از بين ببريم خيالمون راحت بشه.
    من در حد استفاده خودم و اطرافيانم از محصولاي بوتان راضي بوديم و از رفتارشونم راضي بوديم، بدون شك اونا هم بدون نقص نيستن ولي قضاوت غيرمنصفانه درست نيست. من خودم در شركت پلار شاغل هستم و اتفاقا بوتان رقيب ماست ولي خوبه بدونيد در شركت ما هم اگه مشتري قطعه اي رو از بيرون و خارج از شبكه شركت بخره مسئوليتش كاملا با خودشه چرا كه از ابتدا مسير غلطي رو رفته، قطعات مشابه و تقلبي محصولات ما در بازار زياده و اصولا ممكنه مشكل ايمني ايجاد بكنه كه خيلي خطرناكه، پس ما اصرار به استفاده از قطعه استاندارد توسط مشتري داريم، پس براي اين دوستمون هم اتفاق عجيبي نيفتاده و درستش همينه.
    دوستان عزيز، مدير اين سايت با ايجاد اين فضاي آزاد وب به همه ما امكان اظهار نظر آزادانه و بدون سانسور را داده كه خيلي ارزشمنده ولي از همگي درخواست ميكنم نوشته هامون، منطق و بلوغمون رو براي استفاده از اين فضا نشون بده تا ايشون تصميم نگيره يه سري رو فيلتر كنه چون ما استفاده از آزادي را بلد نيستيم. باز هم از عزيزان عذرخواهي ميكنم كه نقد كردم. به اين دوست عزيز هم پيشنهاد ميكنم يكبار به خدمات مركزي بوتان زنگ بزنه و اول تا آخر كارشو به خود شركت بسپره تا مشكلش حل بشه.
    شاد باشيد.
    HvacPortal این را میپسندد.

  12. #20

    تاریخ عضویت
    May 2011
    محل سکونت
    شهر تهران
    رشته تحصیلی
    تاسیسات
    علاقه مندی
    انرژی، تاسیسات تهویه مطبوع
    نوشته ها
    1,656
    نوشته های وبلاگ
    367

    پاسخ : پکیج های دیواری شوفاژ بوتان را دور بیندازید! نو بخرید

    درود.

    از کاربر عزیز "حسینی" متشکریم که نظرات منطقی رو بیان فرمودند.
    اما نکاتی رو شما فرمودید که تو مباحثات جور دیگه ای به نظر میرسه:
    1- من فکر می کنم این مسئله رو آقای/خانم sami مطرح کردند که از خود نمایندگی توزیع اصلی بوتان قطعه رو خرید کردند. (اشاره به آقای فلاحی فروشنده خیابان کارگر جنوبی کردن)
    2- ایشون اشاره کردند که با بوتان به شماره 51011 چندین بار تماس گرفتن و جوابی عایدشون نشده. (حالا خودشون بفرمایند که تماس برای سرویسکار بوده یا برای قطعه)
    3- ما اجازه اهانت به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی رو در سایت نمی دیم و این جزء قوانین ماست. ولی اعتراض و نقد منصفانه هیچ سانسوری نداره.. اونم در مسائل فنی
    4- وضعيت فرهنگ و ملي گرايي و... از اهداف اصلی این سایت نیست. اگر چه در بخش مطالب غیر مرتبط مطرح میشه..
    5- به نظرم این صدای اعتراض یک فرد آسیب دیده است که داره اعتراضی رو که شنیده نشده و جدی گرفته نشده تو فضای تخصصی جامعه خودش فریاد میزنه!
    6- شخص حقوقی که ازش صحبت شده غایب نیست. شما به پست های شماره 2 و 10 این تاپیک مراجعه کنید متوجه خواهید شد که این تاپیک از ابتدا به ایمیل رسمی شرکت بوتان ارسال شده و آقایان در جریان قرار گرفتند تا فرصت مناسبی برای پاسخ گویی داشته باشند و از این فرصت برابر استفاده کنند. اما تشریف نیاوردند.

    بنابر این تصور عمومی من بر اینه که شرکت بوتان اگرچه این اطلاعات رو داره ولی هیچ عکس العملی حتی به اندازه یک توضیح مختصر در این باره نشون نداده و این یعنی جدی نگرفتنن مخاطب و این خیلی بده. شاید حالا مجبور هستم برای تننویر افکار عمومی و رضایت خاطر شما دوست عزیز توضیح بدم که روز فکر می کنم دوشنبه بود که مدیر بخش شکایات شرکت بوتان با تلفن همراه بنده تماس گرفتند و از من خواستند که اطلاعات شخصی باز کننده این تاپیک رو به ایشون بدم که طبیعتا من شخصیت خارجی آقا/خانم sami رو نمی شناختم و اگر هم می شناختم به علت رعایت مسائل حریم شخصی (که اون هم از قواننین این سایت هست) اجازه انتشار اطلاعات ایشون رو نداشتم. البته این مدیر محترم قصد کمک و رفع مشکل این کاربر رو داشتند و از طرح این مسئله در پورتال هم خیلی خوشحال نبودند ولی به هر حال من نتونستم اطلاعات مورد نظر رو به ایشون بدم. بنابراین ازشون خواهش کردم که خودشون در فضای همین پورتال به صورت پیام شخصی یا ارسال پستی جهت توضیحات در همین تاپیک تشریف بیارند. همون شب هم یک یوزر با آی دی فارسی به نام "شرکت صنعتی بوتان" در فروم عضو شد ولی تا کنون هیچ پستی در هیچ یک از تالارهای این پورتال تخصصی نداشتند.

    جناب آقای/سرکار خانم حسینی در آخر لازم به توضیح است که این یک وبلاگ نیست بلکه یک فروم پرسش و پاسخ تخصصی است که اعضای بسیار زیادی دارد که اکثرا متخصص رشته تاسیسات هستند و همه آنها یک وبلاگ شخصی بر روی این پورتال دارند (هزاران وبلاگ) که البته الزاما همه از این ظرفیت مدیریت محتوا استفاده نکرده اند.

    سپاس از حساسیت و دقت نظر شما.
    پورتال مهندسان تاسیسات ایران، قوی تر از همیشه همراه شما

صفحه 2 از 7 نخستنخست 1234 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمای خرید پکیج دیواری
    توسط mas-zare در انجمن آبگرم کن دیواری، پکیج گرمایشی، بخاری گازی
    پاسخ: 3
    آخرين نوشته: 14-07-04, 11:59 PM
  2. اجزای تشکیل دهنده ی پکیچ شوفاژ دیواری
    توسط HvacPortal در انجمن آبگرم کن دیواری، پکیج گرمایشی، بخاری گازی
    پاسخ: 1
    آخرين نوشته: 13-01-18, 07:43 PM
  3. کارگر سابق شرکت صنعتی بوتان: دیگه پکیجهای دیواری نخرید
    توسط SAMI در انجمن آبگرم کن دیواری، پکیج گرمایشی، بخاری گازی
    پاسخ: 2
    آخرين نوشته: 12-01-29, 01:04 PM
  4. مزایا و معایب و نحوه عملکرد فصلی پکیج شوفاژ دیواری
    توسط HvacPortal در انجمن آبگرم کن دیواری، پکیج گرمایشی، بخاری گازی
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 12-01-09, 12:35 PM
  5. مزایای پکیج دیواری و معایب پکیج دیواری
    توسط MTHAMID2 در انجمن مشعل، رادیاتور و شوفاژ
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 11-10-29, 05:53 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •